shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyat + KDV olarak çalışıyorum. Gelen ödemelerin KDV tutarını ayrı hesaba atıyorum ve böylece bir sorun kalmıyor. Bu sistemle bir itiraz gelmedi henüz.

Aynı şekilde çalışmanızı öneririm
Ben direk tek fiyat üzerinden çalışıyorum, gelen ödemenin içerisinden kdv tutarını başka bankaya aktarıyorum, hizmet sektöründe müşteriler çok iyi karşılamıyor fiyat + kdv olayını