• 03-12-2022, 12:59:28
    #10
    MYTZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir başlık atmışsın sandım 40 yaşındasın...
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki 40 yaşından sonra kariyer değiştirmeye çalışıyormuşsunuz gibi söylüyorsunuz. Zaten lise bile artık 20 yaşında bitiyor neredeyse... Bence kolaylıkla motive olup bu işi kıvırabilirsiniz. Bir işte başarılı olmanın en kolay yolu o işi sevmekten geçer..
    İnsanın üstünde yükümlülükler olması için 40 yaşında mı olması gerekir? Annem ile babam boşandığı için evin geçimini ben sağlıyorum. Borçları ben ödüyorum. Bu kadar yükümlülük altındayken bir anda fevri bir karar vermek 20 yaşında bile olsam, ters bir hamle olur. Bu yüzden düşünerek hareket etmeye çalışıyorum, fikir almaya çalışıyorum.
  • 03-12-2022, 12:59:31
    #11
    Hiçbir şey için geç değildir. Devam et
  • 03-12-2022, 13:00:41
    #12
    20 yaşından sonra mı 😅 Valla kavga ederim sizinle. 🤣 Tam olarak ne zaman bir şeyler öğrenilirmiş. Çevrene bir sor da bizde bilelim. Zaten o bir şey olmazcılar her yerde vardır. Moralini bozma.

    32 yaşındayım, her hafta sonu Zonguldak'tan İstanbul'a dublaj ve seslendirme sanatçılığı için gidip geliyorum. Hafta içi de Zonguldak'ta normal işime devam ediyorum. Benim ayda yaptığım km 12.000 km'ye ulaştı. Avustralya amerika arası 15.000 km.

    Yani bu örneği verdim, bak bana ben ne yapıyorum demek için değil. Bir şey istiyorsan onu senden başka yapacak bir kimse yok. Şurada tek bir hayatımız var ve bir karar verdiysen onu yap. Onu bir şekilde yap. Birilerine bakarak yapmamak dünyadaki en saçma gerekçe. Banane ondan bundan.

    Yapmaya karar ver ve buna dair adımlar at.

    Kal sağlıcakla. Yolun açık olsun.
  • 03-12-2022, 13:33:36
    #13
    Keşke senin yaşında olsaydık hayatının başındasın sen şuan öğrenmeyeceksinde ne zaman öğreneceksin, işkur kursları yada mmeb kurslarında varsa oralardan öğrenebilirsin
  • 03-12-2022, 15:38:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    20 yaş nedir, biz o yaşta daha öğrenciydik. Bence hiçbir şey için geç değil. Özellikle de bir konuya ilginiz varsa sınır falan düşünmeyin.
  • 03-12-2022, 15:56:00
    #15
    Platin üye
    Daha 20 yaşındasın veya değilsin, sana kazanç sağlayacak işlere yönelmeni tavsiye edebilirim.
    Bende 26 yaşındayım bundan sonra ne olacak kafasıyla yaşıyorum ama bu tamamen yanlış.
    50 yaşından sonra bisiklet sürmeye başlayıp 100 yaşına kadar bisiklet sürende var hocam.
    Yani bana bulunduğumuz her yaş, her an bir şeylere başlamak için geç değil.
  • 03-12-2022, 19:29:32
    #16
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın üstünde yükümlülükler olması için 40 yaşında mı olması gerekir? Annem ile babam boşandığı için evin geçimini ben sağlıyorum. Borçları ben ödüyorum. Bu kadar yükümlülük altındayken bir anda fevri bir karar vermek 20 yaşında bile olsam, ters bir hamle olur. Bu yüzden düşünerek hareket etmeye çalışıyorum, fikir almaya çalışıyorum.
    Sektör farketmeksizin herhangi bir mesleğe sizin gibi aşkla bakan birisinin sektörde başarısız olma ihtimali çok düşük. Eğer bu işe girerseniz gelecekte sektörünüzde başarılı olursunuz muhtemelen. Ancak alıntıladığım mesajda yazdığınız gibi özel hayatınızın tamamını bilmediğimiz için kapsamlı bir tavsiye vermek mümkün değil. O kısmını da siz değerlendirip karar vereceksiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.
  • 03-12-2022, 20:33:45
    #17
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 yaşında ön lisans öğrencisi olarak derim ki; öğrenmenin yaşı yoktur, yeter ki isteyin...
    +1 bende 36 yaşında lisans mezunu olmama rağmen sevdiğim bir bölümü okumak için önlisansa kaydoldum. Tolstoy bisiklet sürmeyi öğrendiğinde 67 yaşındaydı.
    bugün Tolstoy'un bisikleti diye bir kavram var. Bu kavram, "Hiçbir şey için geç değildir" anlamına geliyor.
  • 03-12-2022, 20:41:40
    #18
    arkadaşım berber 35+ yaştan sonra rusyaya gitti sanırım çalışmaya facebookta gördüm. azerbaycan özbekistan rusya gibi yerlerde iş fırsatı var.oralarda fırsatlar çıkabilir.klimacı bir arkadaşım özbekistanda,fizyoterapist arkadaşımda azerbaycanda