öyle bir başlık atmışsın sandım 40 yaşındasın...
Sanki 40 yaşından sonra kariyer değiştirmeye çalışıyormuşsunuz gibi söylüyorsunuz. Zaten lise bile artık 20 yaşında bitiyor neredeyse... Bence kolaylıkla motive olup bu işi kıvırabilirsiniz. Bir işte başarılı olmanın en kolay yolu o işi sevmekten geçer..
İnsanın üstünde yükümlülükler olması için 40 yaşında mı olması gerekir? Annem ile babam boşandığı için evin geçimini ben sağlıyorum. Borçları ben ödüyorum. Bu kadar yükümlülük altındayken bir anda fevri bir karar vermek 20 yaşında bile olsam, ters bir hamle olur. Bu yüzden düşünerek hareket etmeye çalışıyorum, fikir almaya çalışıyorum.