Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanın üstünde yükümlülükler olması için 40 yaşında mı olması gerekir? Annem ile babam boşandığı için evin geçimini ben sağlıyorum. Borçları ben ödüyorum. Bu kadar yükümlülük altındayken bir anda fevri bir karar vermek 20 yaşında bile olsam, ters bir hamle olur. Bu yüzden düşünerek hareket etmeye çalışıyorum, fikir almaya çalışıyorum.
Sektör farketmeksizin herhangi bir mesleğe sizin gibi aşkla bakan birisinin sektörde başarısız olma ihtimali çok düşük. Eğer bu işe girerseniz gelecekte sektörünüzde başarılı olursunuz muhtemelen. Ancak alıntıladığım mesajda yazdığınız gibi özel hayatınızın tamamını bilmediğimiz için kapsamlı bir tavsiye vermek mümkün değil. O kısmını da siz değerlendirip karar vereceksiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.