Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
36 yaşında ön lisans öğrencisi olarak derim ki; öğrenmenin yaşı yoktur, yeter ki isteyin...
+1 bende 36 yaşında lisans mezunu olmama rağmen sevdiğim bir bölümü okumak için önlisansa kaydoldum. Tolstoy bisiklet sürmeyi öğrendiğinde 67 yaşındaydı.
bugün Tolstoy'un bisikleti diye bir kavram var. Bu kavram, "Hiçbir şey için geç değildir" anlamına geliyor.