• 28-11-2022, 10:52:33
    #1
    Sosyal medyada bi haber gördüm.

    "Asansörsüz binalara sipariş götüren kuryeler, bahşiş alamayınca intikam olarak apartmanın doğalgaz ve su vanasını kapatıyor" diye bir yazı gördüm.

    Elbette hepsi yapmıyodur bunu ama yapan da var demekki.
    Şu bahşiş muhabbeti ülkede bi oturamadı gitti. Hizmetten memnun kaldıysam ve vermek istersem veririm bu benim keyfime kalmış müşteri olarak.
    Zaten aldığım ürüne para vermişim ben ve getirmesi de ücretsiz hatta getir-trendyol-yemeksepeti getirme ücreti de alıyor 10 tl bedava da getirmiyolar.
  • 28-11-2022, 10:56:18
    #2
    Çoğu zaten bahşiş beklemiyor genel olarak insanlık bekliyor. Ben yağmurlu havalarda filan özellikle bir şey lazım olsa bile sipariş vermem. Getirirken de çok malzeme sipariş verdiysem aşağıya inerim poşetleri kendim alırım ya da yardım ederim. Kapıya kadar gelenlere de mandalina, şeker veya duruma göre 3-5 bir şey veririm. Ama dediğim gibi çoğuna güler bir yüz ve elinize sağlık deseniz ile memnun olacak insanlar.
  • 28-11-2022, 10:59:36
    #3
    hocam motokuryelerin kazanç videosunu izledim 20-25 bin tl böyle büyük bir mebla kazanıp dediğiz durumu yapıyorlarsa yuh artık asgari ücret alan kargo görevlileri ne yapsın
  • 28-11-2022, 11:10:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benim çocukluk arkadaşım da moto kuryelik yapıyordu. müşteriye gıcık kapmış, bir tartışma olmuş. buda kapı önündeki ayakkabının tekini almış çöpe atmış. kamera çekmiş, paket etmişler tabi
  • 28-11-2022, 11:19:01
    #5
    WebHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çocukluk arkadaşım da moto kuryelik yapıyordu. müşteriye gıcık kapmış, bir tartışma olmuş. buda kapı önündeki ayakkabının tekini almış çöpe atmış. kamera çekmiş, paket etmişler tabi
    Arkadaşınız hak etmiş 😅

    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam motokuryelerin kazanç videosunu izledim 20-25 bin tl böyle büyük bir mebla kazanıp dediğiz durumu yapıyorlarsa yuh artık asgari ücret alan kargo görevlileri ne yapsın
    Katılıyorum hocam asgari ücret bile alsa sonuçta aldığı paranın hakkını vermek zorunda yapmaması lazım. İyi para alıyor dediğiniz gibi motokuryeler


    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu zaten bahşiş beklemiyor genel olarak insanlık bekliyor. Ben yağmurlu havalarda filan özellikle bir şey lazım olsa bile sipariş vermem. Getirirken de çok malzeme sipariş verdiysem aşağıya inerim poşetleri kendim alırım ya da yardım ederim. Kapıya kadar gelenlere de mandalina, şeker veya duruma göre 3-5 bir şey veririm. Ama dediğim gibi çoğuna güler bir yüz ve elinize sağlık deseniz ile memnun olacak insanlar.
    Zaten ben de genel olarak herkese nazik davranırım orası ayrı bir konu ama bahşiş beklemek ayrı bir konu bence
  • 28-11-2022, 11:24:05
    #6
    Zorunluluk yok tabi ki
  • 28-11-2022, 11:26:58
    #7
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Para değilde insanlık bekliyor çoğu, siparişi elinden alıp hızlıca kapıyı kapatmak bunların başında gelir
  • 28-11-2022, 11:33:39
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Asansörsüz binalara sipariş götüren kuryeler, bahşiş alamayınca intikam olarak apartmanın doğalgaz ve su vanasını kapatıyor" diye bir yazı gördüm.
    sonucunu göze alıyorsa problem yok. Bir kez daha sipariş verir bahşişini elden teslim ederim
  • 28-11-2022, 11:46:03
    #9
    valla ben bahşişe karşıyım arkadaş.dediginiz gibi adamın hizmetinden memnun kalmışımdır,içimden gelmiştir zaten veririm bahşiş.ama geçen yıllarda kurye ve özellike garsonlarda çok yaşadım bu konuda sorunlar.mesela akşam 9da uyandım,daha geç olmadan bi pizza sipariş edeyimde onu yerim dedim kahvaltı olarak.pizza getiren adamdan para üstü istedigimde,abi akşamın şu saatinde ayagına kadar getirdik pizzayı,bari üstüde bizde kalsaydı filan diye mır mır bişeyler geveledi agzının içinde.aldım elindeki parayı,uzattım geri pizzayı.al yürü git,kim bahşiş veriyorsa ona ver dedim.tamam abi yav,şaka yaptık hemen ne kızıyorsun filan dedi,para üstünüde uzattıgım pizza kutusunun üzerine bırakıp anında uçtu.sen babanın hayrına mı yapıyorsun birader bu işi,zaten maaş alıyorsun bana onu getirmek için.ertesi gün çarşıya inecektim,gittim sipariş verdigim o yere.zaten yıllardır müşterileriydim.o zamanlar dükkanım var yakında,her gün ögle arası gelip yemek yerim.6-7 ay boyunca her gün ögle yemeginde ordaydım,bazen sabah yada akşam geldigimde olurdu.neyse işte müdürlerine gittim,olayı direkt anlattım.özür diledi,bidaha olmaz kardeş filan dedi ama adamada açıkca dedim.kusura bakma,üste para versen ben buraya bidaha adımımı atmam,atmadımda.evimin yakınına taşındılar sonra,arada geçerken selam veriyor gel çay ısmarlayayım,eskisi gibi gelmiyorsun filan diyor.dedim laf agızdan bikez çıkar,hayatda adımımı atmam bidaha oraya.o eleman 1-2 kişiyle daha sorun yaşamış,şikayetlerden sonra tutmadılar orda zaten ama ben yinede bidaha kapısından içeri girmedim.