Çoğu zaten bahşiş beklemiyor genel olarak insanlık bekliyor. Ben yağmurlu havalarda filan özellikle bir şey lazım olsa bile sipariş vermem. Getirirken de çok malzeme sipariş verdiysem aşağıya inerim poşetleri kendim alırım ya da yardım ederim. Kapıya kadar gelenlere de mandalina, şeker veya duruma göre 3-5 bir şey veririm. Ama dediğim gibi çoğuna güler bir yüz ve elinize sağlık deseniz ile memnun olacak insanlar.