Benim çocukluk arkadaşım da moto kuryelik yapıyordu. müşteriye gıcık kapmış, bir tartışma olmuş. buda kapı önündeki ayakkabının tekini almış çöpe atmış. kamera çekmiş, paket etmişler tabi
Arkadaşınız hak etmiş 😅
hocam motokuryelerin kazanç videosunu izledim 20-25 bin tl böyle büyük bir mebla kazanıp dediğiz durumu yapıyorlarsa yuh artık asgari ücret alan kargo görevlileri ne yapsın
Katılıyorum hocam asgari ücret bile alsa sonuçta aldığı paranın hakkını vermek zorunda yapmaması lazım. İyi para alıyor dediğiniz gibi motokuryeler
Çoğu zaten bahşiş beklemiyor genel olarak insanlık bekliyor. Ben yağmurlu havalarda filan özellikle bir şey lazım olsa bile sipariş vermem. Getirirken de çok malzeme sipariş verdiysem aşağıya inerim poşetleri kendim alırım ya da yardım ederim. Kapıya kadar gelenlere de mandalina, şeker veya duruma göre 3-5 bir şey veririm. Ama dediğim gibi çoğuna güler bir yüz ve elinize sağlık deseniz ile memnun olacak insanlar.
Zaten ben de genel olarak herkese nazik davranırım orası ayrı bir konu ama bahşiş beklemek ayrı bir konu bence