Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Asansörsüz binalara sipariş götüren kuryeler, bahşiş alamayınca intikam olarak apartmanın doğalgaz ve su vanasını kapatıyor" diye bir yazı gördüm.
sonucunu göze alıyorsa problem yok. Bir kez daha sipariş verir bahşişini elden teslim ederim