Benim çocukluk arkadaşım da moto kuryelik yapıyordu. müşteriye gıcık kapmış, bir tartışma olmuş. buda kapı önündeki ayakkabının tekini almış çöpe atmış. kamera çekmiş, paket etmişler tabi