Sosyal medyada bi haber gördüm.

"Asansörsüz binalara sipariş götüren kuryeler, bahşiş alamayınca intikam olarak apartmanın doğalgaz ve su vanasını kapatıyor" diye bir yazı gördüm.

Elbette hepsi yapmıyodur bunu ama yapan da var demekki.
Şu bahşiş muhabbeti ülkede bi oturamadı gitti. Hizmetten memnun kaldıysam ve vermek istersem veririm bu benim keyfime kalmış müşteri olarak.
Zaten aldığım ürüne para vermişim ben ve getirmesi de ücretsiz hatta getir-trendyol-yemeksepeti getirme ücreti de alıyor 10 tl bedava da getirmiyolar.