• 16-11-2022, 18:17:24
    #37
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi tutmuşsun. Ben de emlakçıyım Ağustos ayında Ahatlı'da 6.000'e tuttum. Tutarken en pahalılardan biriydi, şimdi ucuz kaldı. Minimum 10 oldu.
    hayır asıl sorun şurada millet emlakçılara kızıyorda bizde ucuz evde oturmuyoruz ki Bize de aynı fiyata veriyorlar. Hatta şuan emlakçılardaki ev fiyatları mülk sahibinde bulunan ev fiyatlarına göre daha uygun Geçen daire verdik soğuksu da kendimize ait 3+1 1. katta sıfır tadilat 5 yıl garantili banyo tuvalet vitra 1.650.000 TL gitti. üst kattaki pimapeni bile yok ahşapta oturuyor ilana 2.500.000 TL yazmış

    Buradan okuyan tümm arkadaşlara sesleniyorum dürüst bir emlakçı bulun ve onunla çalışan.

    "DÜRÜST" bakın burası çok önemli sektörde gerçekten çok az kişiyiz.
  • 16-11-2022, 18:36:15
    #38
    Pandeminin ortasında, daha aşı bile ortada yok bizi de ev sahibi çıkarmıştı.. Sorunsuz, gürültü patırtısı olmayan, çocuksuz, düzenli kirası ödeyen kiracıydık ama adam sürekli taciz ettiği için uğraşıp yasal haklarımıza göre hareket etmedik. 1 sene çile çektik, ev bulmak, düzen kurmak çok zor, daha taşındığımız evde açılmamış koliler var (ev küçük, milimetrik hesaplar ile yerleşmeye çalışıyoruz) eski evdeki eşyalar buraya uymadığı için onları da dağıttık, anısı olan bir sürü şey gitti, masrafı da oldu. O kadar sıkıntıdan sonra şu an iyi oldu diyebiliyorum, sonuçta ev bizim değildi, kendimizi yıpratıp zorladık ama şu an ev sahibi olmuş olduk. Zaten her yanımız sıkıntı stres, birinden kurtulduk işte,. kredi almıştık şimdi kredi de zayıf kalıyor. paranın değeri çok düştü. Ev sahibi çık dedikten sonran evde konuşulan tek konu ev bulma konusu oluyor, yıpranıp duruyorsunuz, çok iyi anlıyorum, kiracılara kolaylıklar..
  • 17-11-2022, 08:32:45
    #39
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandeminin ortasında, daha aşı bile ortada yok bizi de ev sahibi çıkarmıştı.. Sorunsuz, gürültü patırtısı olmayan, çocuksuz, düzenli kirası ödeyen kiracıydık ama adam sürekli taciz ettiği için uğraşıp yasal haklarımıza göre hareket etmedik. 1 sene çile çektik, ev bulmak, düzen kurmak çok zor, daha taşındığımız evde açılmamış koliler var (ev küçük, milimetrik hesaplar ile yerleşmeye çalışıyoruz) eski evdeki eşyalar buraya uymadığı için onları da dağıttık, anısı olan bir sürü şey gitti, masrafı da oldu. O kadar sıkıntıdan sonra şu an iyi oldu diyebiliyorum, sonuçta ev bizim değildi, kendimizi yıpratıp zorladık ama şu an ev sahibi olmuş olduk. Zaten her yanımız sıkıntı stres, birinden kurtulduk işte,. kredi almıştık şimdi kredi de zayıf kalıyor. paranın değeri çok düştü. Ev sahibi çık dedikten sonran evde konuşulan tek konu ev bulma konusu oluyor, yıpranıp duruyorsunuz, çok iyi anlıyorum, kiracılara kolaylıklar..
    "kötü komşu insanı evsahibi yapar" diye bir söz var ya sizinkisi de bunun benzeri olmuş , güle güle oturun
  • 17-11-2022, 09:11:31
    #40
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahallemde 4 yıldır kiracısı olduğum kişi evi satacağı için bizi evden çıkartıyor. Ve şu an bu eve 2000TL kira ödüyorum. Mahallemdeki diğer kiralara bakar mısınız, şok içerisindeyim... Bu arada mahalle nezih bir yer değil, hatta ayıptır söylemesi baya berbat bir mahalle. Bu berbat bir mahalledeki kiralar. Siz bir de iyi bir yere gitmeye çalıştığımı düşünün. Gerçekten İzmir'den 3 kat pahalı Manisa. Çarşısı, esnafı, her şeyi inanılmaz pahalı. Ne yapacağım, hayretler içerisindeyim... En kötü kira 4500TL şu an, o da köpek bağlasan durmaz. Yıkık dökük yerler. Görselde dairelerin eşyalı ya da lüks yazdığına bakmayın. Lüks dedikleri daireler gerçekten yıkık dökük. Eşyalılarda bu işin ticaretini yapanlar. Hem boş daire yok, hem de olanlar fahiş kiralar...




    Hocam kafeler sokağında brew'in ara sokağında kırmızı bir bina var kiralık, kendi otoparkı var bina yeni eşyasız zemin kat 3000₺ diye hatırlıyorum fiyatını (1+1)
  • 17-11-2022, 12:39:30
    #41
    Güzel ulke ne hale geldi. Allah yardımcınız olsun.
  • 17-11-2022, 12:49:26
    #42
    Aşağıdaki görselde de göreceğiniz üzere merkez bankasının temel amacı fiyat istikrarını sağlamaktadır.
    Ancak cumhurbaşkanı merkezbankası bağımsızlığını ve bu amacını elinden aldı, sürekli faiz indirtiyor.
    İktidar merkez bankasını devre dışı bırakınca enflasyonun coşacağını fiyatların böyle kontrolsüz olacağını bilmiyor muydu?

    Enflasyon olan bir ülkede faizi anlamsız hale getirirseniz bir markette 15tl'ye aldığınız ürünü 2 sokak arkada 30tl'ye alırsınız, zamanla bunu gören diğer market te ben enayi miyim ucuza satıyorum diye fiyatını yükseltir. Pahalı satan market ucuza satan var benim işlerimi baltalar ben rakebet edeyim diye düşünmesine gerek yoktur. Çünkü emek gücünü fakirleştiren, sermaye sahiplerini daha zengin eden enflasyon vardır ve halk sürekli artan fiyatlara artık alıştırılmıştır.
    Enflasyon denilen şeyi halk yapmaz, yöneticiler yapar. Enflasyon siyasi bir politikadır. Enflasyon devletin borçlarını ödemesini kolaylaştırır, rakamlarda büyüme sağlar.
    İstihdamı artırır, işsizliği azaltır. Çünkü ürünlerin fiyatı artarken işçinin maliyeti sürekli düşer, dolayısıyla sabit maaşla çalışanları inim inim inletir.
    Enflasyon oluşturmak bilerek ve isteyerek uygulanan bir ekonomik politikadır. Kontrollü enflasyon insanları sürekli harcamaya yönelttiği için ekonomiyi büyütür, ama kontrolden çıkarsa ekonomi çöker.

    Yani;
    Neoklasik ekonomik düşünceden epistemolojik bir kopuşu temsil eden heterodoks yaklaşımla davranışsal ekonomiyi bize yaşatıyorlar.

  • 17-11-2022, 13:08:01
    #43
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kafeler sokağında brew'in ara sokağında kırmızı bir bina var kiralık, kendi otoparkı var bina yeni eşyasız zemin kat 3000₺ diye hatırlıyorum fiyatını (1+1)
    Bugün hemen bakayım hocam. Teşekkürler.
  • 17-11-2022, 15:40:09
    #44
    gayet normal artık bu fiyatlar. bence hiç de uçuk değil