• 15-11-2022, 13:33:45
    #19
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücret 9 bin lira olduğunda bir de o zaman görün kiraları... Ülke günden güne kendi vatandaşına zehir oluyor.
    Ne yapacağım bilmiyorum, insanın konfor alanı, yaşamının geçtiği yer evidir. Kiracı bile olsak benimsiyoruz evimiz diye. O da elimizden gidiyor...
  • 15-11-2022, 13:37:54
    #20
    Bir inat ugruna doları 8 TL den 18.5 TL ye çıkarırsan millet de birbirini devirmeye başlar.Fırsatçıların ellerine de bahane vermiş olursun.Manisa en ucuz memleketlerden biriydi.Ne hale getirdiler.
  • 15-11-2022, 14:38:48
    #21
    ülke genelinde var bu fiyat uçuşu.lakin ufak şehirleri daha çok vurdu.yayla ve köylerde bile anormal fiyat artışı var.
  • 15-11-2022, 23:07:30
    #22
    Bu enflasyon değil, artık kim kimi ne kadar öpebilirse olmuş. Denetimin olmadığı yerde, adam çayını içerken bir tıkla evin kirasını 1000 lira fazla yazabiliyor. Yazar çünkü kimse gelip hayırdır demeyecek, öyle garip bir ortam olmuş. Marketçiler makarnaya 1 lira ekleyince zabıta denetime çıkıyor, adam keyfi kiraya 1000 lira eklemiş kimin umrunda? Onu gören 500 fazlasını ekliyor akıl tutulması yaşanıyor resmen. Eve ilk taşındığımda asgari ücretin 450tl altında kira veriyordum, ne oldu da şimdi asgari ücretin 2.500 lira üzerine çıktı? Bu işler böyle ilerlemeyecek, devletin denetimi altına girmesi gerek acilen.
  • 15-11-2022, 23:21:56
    #23
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu enflasyon değil, artık kim kimi ne kadar öpebilirse olmuş. Denetimin olmadığı yerde, adam çayını içerken bir tıkla evin kirasını 1000 lira fazla yazabiliyor. Yazar çünkü kimse gelip hayırdır demeyecek, öyle garip bir ortam olmuş. Marketçiler makarnaya 1 lira ekleyince zabıta denetime çıkıyor, adam keyfi kiraya 1000 lira eklemiş kimin umrunda? Onu gören 500 fazlasını ekliyor akıl tutulması yaşanıyor resmen. Eve ilk taşındığımda asgari ücretin 450tl altında kira veriyordum, ne oldu da şimdi asgari ücretin 2.500 lira üzerine çıktı? Bu işler böyle ilerlemeyecek, devletin denetimi altına girmesi gerek acilen.
    Hocam kim kimi öpebilirse konusunda haklısınız , Fakat bu fiyatların böyle absürt olmasını denetimle kontrol altına alamazsınız. Belirsizlikten dolayı sıkıntı var.
    Birinden ürün alıyorsun pazarlık yapıyorsun kurtarmıyor her gün zam geliyor , 1-2 hafta sonra aynı fiyata alamazsın lafı dolanıyor.

    Enflasyonu ve dövizi devlet halkı zorlayarak düşüremez çünkü.
    Piyasanın sapıtmasının sebebi ekonomi zaten. Kiraya %25 sınırı kondu ama bir çoğu bunu dinlemiyor , kiracıların halinden anlayıp dinleyen bir kesimde var ama onların'da 2023 itibari ile sabırları artık taşacak.

    Bir çok alanda problem varken devlet senin kiranı mı düşünür. Daha büyük problem varken diğer sorunlar göz ardı edilir. Önce ekonomi rayına girer , zaten her şey peş peşe düzelmeye başlar.
  • 15-11-2022, 23:56:54
    #24
    Konu sahibinin izniyle Manisa da yaşayan hocalarım ev arkadaşı arayan varsa ulaşabilir misiniz. Daha önce konu açmıştım ama cevap alamadım.
  • 16-11-2022, 02:02:14
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer vaktiniz varsa Manisa'daki kiralık ev ilanlarına bakarsanız beni çok iyi anlarsınız. Gerçekten bir asgari ücretin 3/2'sini vermeden Manisa'da kiraya çıkmak imkansız.
    Orada ne yapıyorsunuz
  • 16-11-2022, 02:03:47
    #26
    XXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada ne yapıyorsunuz
    Yaşıyorum.
  • 16-11-2022, 02:04:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşıyorum.
    Yaşam belirtisi yok ama Allah kolaylık versin hocam 😳