• 16-11-2022, 02:08:21
    #28
    XXXXXXXXXXXXXXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşam belirtisi yok ama Allah kolaylık versin hocam 😳
    Maalesef yok hocam, yaşamaya çalışıyoruz.
  • 16-11-2022, 09:29:47
    #29
    bu fiyatların artmasında arçelik'in manisaya taşınma olayının etkisi de var mı acaba ( arçelik çayırovada ki üretimini manisaya taşıyacağını bildirmişti önce 2023 başında olacak olay daha sonra bir sene ertelendi )
  • 16-11-2022, 11:16:06
    #30
    Yine iyi. Antalya'da 10.000'e bulursak şükür edecek kıvama geldik. Ortalama 10.000 oldu diyorlar da, o fiyata da yok.
  • 16-11-2022, 11:47:49
    #31
    MertcanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine iyi. Antalya'da 10.000'e bulursak şükür edecek kıvama geldik. Ortalama 10.000 oldu diyorlar da, o fiyata da yok.
    4bin TL yıllık peşin verdim Antalya da en uygun ben ev tuttum diyorum Güvenlik mah.
    Kendim emlak işiyle uğraşıyorum ve alt taraflar gerçekten çok kötü durumda. 25-50 arası geziyor. Kiralık ev bulmak çok zorlaştı. talep çok ev az. Yabancıya ikamet kapatmazlarsa bu fiyatları mumla arayacağız gibi geliyor.
  • 16-11-2022, 12:00:59
    #32
    SmhCLK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4bin TL yıllık peşin verdim Antalya da en uygun ben ev tuttum diyorum Güvenlik mah.
    Kendim emlak işiyle uğraşıyorum ve alt taraflar gerçekten çok kötü durumda. 25-50 arası geziyor. Kiralık ev bulmak çok zorlaştı. talep çok ev az. Yabancıya ikamet kapatmazlarsa bu fiyatları mumla arayacağız gibi geliyor.
    Çok iyi tutmuşsun. Ben de emlakçıyım Ağustos ayında Ahatlı'da 6.000'e tuttum. Tutarken en pahalılardan biriydi, şimdi ucuz kaldı. Minimum 10 oldu.
  • 16-11-2022, 12:03:41
    #33
    KingRagnar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu fiyatların artmasında arçelik'in manisaya taşınma olayının etkisi de var mı acaba ( arçelik çayırovada ki üretimini manisaya taşıyacağını bildirmişti önce 2023 başında olacak olay daha sonra bir sene ertelendi )
    Hocam Manisa'da işsiz kalma ihtimali çok zor. Sanayisi çok gelişmiş. Ferrero. La Lorraine, Arçelik (halihazirda vardi, yeni fabrikayi aciyorlar) Vestel, Oerlikon, Mitsubishi, ECA, Eczacıbaşı, Polinas ve bunlar gibi 30u geçik büyük fabrika, 100ü aşkın yan sanayi fabrika var. Benim takildigim tek şey, elitlikle alakası olmayan bu semtte bu kira fiyatları. Gerçekten hakkı değil.
  • 16-11-2022, 15:59:32
    #34
    Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Manisa'da işsiz kalma ihtimali çok zor. Sanayisi çok gelişmiş. Ferrero. La Lorraine, Arçelik (halihazirda vardi, yeni fabrikayi aciyorlar) Vestel, Oerlikon, Mitsubishi, ECA, Eczacıbaşı, Polinas ve bunlar gibi 30u geçik büyük fabrika, 100ü aşkın yan sanayi fabrika var. Benim takildigim tek şey, elitlikle alakası olmayan bu semtte bu kira fiyatları. Gerçekten hakkı değil.
    İş istihdamı olabilir ama elde bulunan hane sayısı buna yeterli değilse hatta farklı şehirlerden gelen iş imkanlarının da Manisa'ya taşınması sebebiyle fiyat artıyor olamaz mı ?
  • 16-11-2022, 17:46:31
    #35
    KingRagnar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş istihdamı olabilir ama elde bulunan hane sayısı buna yeterli değilse hatta farklı şehirlerden gelen iş imkanlarının da Manisa'ya taşınması sebebiyle fiyat artıyor olamaz mı ?
    Tam olarak öyle hocam.
  • 16-11-2022, 17:50:43
    #36
    Kiralar konusunda dediğiniz doğru fakat maalesef Manisa izmirden en az 2 kat daha ucuz izmir şuan berbat halde