4bin TL yıllık peşin verdim

Antalya da en uygun ben ev tuttum diyorum


Güvenlik mah.
Kendim emlak işiyle uğraşıyorum ve alt taraflar gerçekten çok kötü durumda. 25-50 arası geziyor. Kiralık ev bulmak çok zorlaştı. talep çok ev az. Yabancıya ikamet kapatmazlarsa bu fiyatları mumla arayacağız gibi geliyor.
Çok iyi tutmuşsun. Ben de emlakçıyım Ağustos ayında Ahatlı'da 6.000'e tuttum. Tutarken en pahalılardan biriydi, şimdi ucuz kaldı. Minimum 10 oldu.