Yine iyi. Antalya'da 10.000'e bulursak şükür edecek kıvama geldik. Ortalama 10.000 oldu diyorlar da, o fiyata da yok.
4bin TL yıllık peşin verdim

Antalya da en uygun ben ev tuttum diyorum

Güvenlik mah.
Kendim emlak işiyle uğraşıyorum ve alt taraflar gerçekten çok kötü durumda. 25-50 arası geziyor. Kiralık ev bulmak çok zorlaştı. talep çok ev az. Yabancıya ikamet kapatmazlarsa bu fiyatları mumla arayacağız gibi geliyor.