Hocam Manisa'da işsiz kalma ihtimali çok zor. Sanayisi çok gelişmiş. Ferrero. La Lorraine, Arçelik (halihazirda vardi, yeni fabrikayi aciyorlar) Vestel, Oerlikon, Mitsubishi, ECA, Eczacıbaşı, Polinas ve bunlar gibi 30u geçik büyük fabrika, 100ü aşkın yan sanayi fabrika var. Benim takildigim tek şey, elitlikle alakası olmayan bu semtte bu kira fiyatları. Gerçekten hakkı değil.
İş istihdamı olabilir ama elde bulunan hane sayısı buna yeterli değilse hatta farklı şehirlerden gelen iş imkanlarının da Manisa'ya taşınması sebebiyle fiyat artıyor olamaz mı ?