Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asgari ücret 9 bin lira olduğunda bir de o zaman görün kiraları... Ülke günden güne kendi vatandaşına zehir oluyor.
Ne yapacağım bilmiyorum, insanın konfor alanı, yaşamının geçtiği yer evidir. Kiracı bile olsak benimsiyoruz evimiz diye. O da elimizden gidiyor...