Bu enflasyon değil, artık kim kimi ne kadar öpebilirse olmuş. Denetimin olmadığı yerde, adam çayını içerken bir tıkla evin kirasını 1000 lira fazla yazabiliyor. Yazar çünkü kimse gelip hayırdır demeyecek, öyle garip bir ortam olmuş. Marketçiler makarnaya 1 lira ekleyince zabıta denetime çıkıyor, adam keyfi kiraya 1000 lira eklemiş kimin umrunda? Onu gören 500 fazlasını ekliyor akıl tutulması yaşanıyor resmen. Eve ilk taşındığımda asgari ücretin 450tl altında kira veriyordum, ne oldu da şimdi asgari ücretin 2.500 lira üzerine çıktı? Bu işler böyle ilerlemeyecek, devletin denetimi altına girmesi gerek acilen.