Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer vaktiniz varsa Manisa'daki kiralık ev ilanlarına bakarsanız beni çok iyi anlarsınız. Gerçekten bir asgari ücretin 3/2'sini vermeden Manisa'da kiraya çıkmak imkansız.
Orada ne yapıyorsunuz