Çok iyi tutmuşsun. Ben de emlakçıyım Ağustos ayında Ahatlı'da 6.000'e tuttum. Tutarken en pahalılardan biriydi, şimdi ucuz kaldı. Minimum 10 oldu.
hayır asıl sorun şurada millet emlakçılara kızıyorda bizde ucuz evde oturmuyoruz ki

Bize de aynı fiyata veriyorlar. Hatta şuan emlakçılardaki ev fiyatları mülk sahibinde bulunan ev fiyatlarına göre daha uygun

Geçen daire verdik soğuksu da kendimize ait 3+1 1. katta sıfır tadilat 5 yıl garantili banyo tuvalet vitra 1.650.000 TL gitti. üst kattaki pimapeni bile yok ahşapta oturuyor ilana 2.500.000 TL yazmış
Buradan okuyan tümm arkadaşlara sesleniyorum dürüst bir emlakçı bulun ve onunla çalışan.
"DÜRÜST" bakın burası çok önemli sektörde gerçekten çok az kişiyiz.