Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahallemde 4 yıldır kiracısı olduğum kişi evi satacağı için bizi evden çıkartıyor. Ve şu an bu eve 2000TL kira ödüyorum. Mahallemdeki diğer kiralara bakar mısınız, şok içerisindeyim... Bu arada mahalle nezih bir yer değil, hatta ayıptır söylemesi baya berbat bir mahalle. Bu berbat bir mahalledeki kiralar. Siz bir de iyi bir yere gitmeye çalıştığımı düşünün. Gerçekten İzmir'den 3 kat pahalı Manisa. Çarşısı, esnafı, her şeyi inanılmaz pahalı. Ne yapacağım, hayretler içerisindeyim... En kötü kira 4500TL şu an, o da köpek bağlasan durmaz. Yıkık dökük yerler. Görselde dairelerin eşyalı ya da lüks yazdığına bakmayın. Lüks dedikleri daireler gerçekten yıkık dökük. Eşyalılarda bu işin ticaretini yapanlar. Hem boş daire yok, hem de olanlar fahiş kiralar...




Hocam kafeler sokağında brew'in ara sokağında kırmızı bir bina var kiralık, kendi otoparkı var bina yeni eşyasız zemin kat 3000₺ diye hatırlıyorum fiyatını (1+1)