Pandeminin ortasında, daha aşı bile ortada yok bizi de ev sahibi çıkarmıştı.. Sorunsuz, gürültü patırtısı olmayan, çocuksuz, düzenli kirası ödeyen kiracıydık ama adam sürekli taciz ettiği için uğraşıp yasal haklarımıza göre hareket etmedik. 1 sene çile çektik, ev bulmak, düzen kurmak çok zor, daha taşındığımız evde açılmamış koliler var (ev küçük, milimetrik hesaplar ile yerleşmeye çalışıyoruz) eski evdeki eşyalar buraya uymadığı için onları da dağıttık, anısı olan bir sürü şey gitti, masrafı da oldu. O kadar sıkıntıdan sonra şu an iyi oldu diyebiliyorum, sonuçta ev bizim değildi, kendimizi yıpratıp zorladık ama şu an ev sahibi olmuş olduk. Zaten her yanımız sıkıntı stres, birinden kurtulduk işte,. kredi almıştık şimdi kredi de zayıf kalıyor. paranın değeri çok düştü. Ev sahibi çık dedikten sonran evde konuşulan tek konu ev bulma konusu oluyor, yıpranıp duruyorsunuz, çok iyi anlıyorum, kiracılara kolaylıklar..