• 12-11-2022, 01:25:51
    #1




    Acaba şaka mı diye düşünmeden edemiyor insan.
  • 12-11-2022, 01:29:37
    #2
    Kesin hindistanlı
  • 12-11-2022, 01:32:17
    #3
    Herkes böyle olsa buna şaşırmazdınız olması gereken bu
  • 12-11-2022, 01:42:22
    #4
    "Sadece çalıştığım süreleri kaydederim"
    İyiymiş.

    Saatlik çalışma sistemi tartışmaya çok açık.
  • 12-11-2022, 01:44:22
    #5
    Bir arkadaşım gümrükte sadece maillere ve telefonlara bakıyor cevaplıyor. Saatlik $55-60 ücret + her gemi bağlamasında da ödenen ücretin %2'sini komisyon olarak alıyor. Bence şaşırılacak bir durum yok. Ucuz iş gücü normal geldiği için insanlar emeğinin hakkını isteyenleri garipser olmuş.
  • 12-11-2022, 01:44:44
    #6
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Sadece çalıştığım süreleri kaydederim"
    İyiymiş.

    Saatlik çalışma sistemi tartışmaya çok açık.
    Hayır ben onun için açmadım konuyu aslında burada yazan durum için açtım;
  • 12-11-2022, 01:47:24
    #7
    ismaildondu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır ben onun için açmadım konuyu aslında burada yazan durum için açtım;
    Bunun için zaten söyleyecek hiçbir şey yok. (: Allah bu adamla çalışana sabır versin diyelim sadece.
    Benim de söylemek istediğim aslında işini sağlam yapan dürüst birini bulmak gerçekten zor.
  • 12-11-2022, 01:50:27
    #8
    Yazılımcı da müşteriyi seçebilir, enerjisi uyuşmazsa iş yapmayabilir.
    + Olarak saatlik olup sadece çalıştığı süreleri kaydediyorsa gayet etik ve iş ahlakı olan birisiymiş.

    Çünkü iş 5 dakikada da bitebilir sizden çok cüzi ücret alır. size yüksek gelebilir ama profesyonel yazılımcılarla bu şekilde çalıştım.

    kısa sürede biten işleri başkasına pazarlıkla yaptırmaya çalışsam muhtemelen daha pahalıya gelirdi.
  • 12-11-2022, 01:57:06
    #9
    Fantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımcı da müşteriyi seçebilir, enerjisi uyuşmazsa iş yapmayabilir.
    + Olarak saatlik olup sadece çalıştığı süreleri kaydediyorsa gayet etik ve iş ahlakı olan birisiymiş.

    Çünkü iş 5 dakikada da bitebilir sizden çok cüzi ücret alır. size yüksek gelebilir ama profesyonel yazılımcılarla bu şekilde çalıştım.

    kısa sürede biten işleri başkasına pazarlıkla yaptırmaya çalışsam muhtemelen daha pahalıya gelirdi.
    Ben anlaşmayı sağlıyorum ücrette anlaşıyoruz ve ben ilanımı kapatıyorum diğer yazan yazılımcılara teşekkür ediyorum ve geri çeviriyorum bu arkadaşa iş veriyorum sonra bu arkadaş 2 saat sonra ya benim enerjim uymadı deyip bırakırsa ne olacak? Yazılımcı da bir zanaatkardır ustadır ona uygun hareket etmesi gerekir. Aynı zamanda ben de biliyorum saatlik çalışmanın ne kadar mantıklı olduğunu ancak burada açık açık yazmadım bu arkadaşın nasıl vasıfsız birisi olduğunu ah bir bilseniz mesajınızı silerdiniz. 49$ ne demek ya 49$ diyorsunuz 6 saat çalışsa asgari ücret alıyor ve bu arkadaş Türk zaten bir projenin sadece init edilmesi 6 7 saat sürer temel işlevleri 6 7 saat sürer 49$'dan bahsediyoruz. Bu arkadaş PHP yazıyor ve örneğin Upworkta +100 bin dolar civarı kazanç sağlamış PHP yazılımcıları ortalama 35$ - 50$ arası saatlik çalışıyor. Böyle birisi için 49$ ne demek