Ben anlaşmayı sağlıyorum ücrette anlaşıyoruz ve ben ilanımı kapatıyorum diğer yazan yazılımcılara teşekkür ediyorum ve geri çeviriyorum bu arkadaşa iş veriyorum sonra bu arkadaş 2 saat sonra ya benim enerjim uymadı deyip bırakırsa ne olacak? Yazılımcı da bir zanaatkardır ustadır ona uygun hareket etmesi gerekir. Aynı zamanda ben de biliyorum saatlik çalışmanın ne kadar mantıklı olduğunu ancak burada açık açık yazmadım bu arkadaşın nasıl vasıfsız birisi olduğunu ah bir bilseniz mesajınızı silerdiniz. 49$ ne demek ya 49$ diyorsunuz 6 saat çalışsa asgari ücret alıyor ve bu arkadaş Türk zaten bir projenin sadece init edilmesi 6 7 saat sürer temel işlevleri 6 7 saat sürer 49$'dan bahsediyoruz. Bu arkadaş PHP yazıyor ve örneğin Upworkta +100 bin dolar civarı kazanç sağlamış PHP yazılımcıları ortalama 35$ - 50$ arası saatlik çalışıyor. Böyle birisi için 49$ ne demek
Tabi dediklerinize katılıyorum. Bahsettiğiniz arkadaşı tanımam etmem.
Profesyonel ve iş ahlakına sahip yazılımcıları kastettim zaten ben.
Bu şekilde iş hem daha hızlı biter, hem yazılan kod daha verimli olur. Hem de saygı çerçevesi korunmuş olur.
Bu arada aynen dediğinize katılıyorum 49 dolar yüksek. 20-35 dolar arası saati oluyor genelde profesyonel hizmet aldığım yazılımcılar.
5 dakikada, 10 dakikada, 15 dakikada biten çok işim oldu ama. O yüzden karşı tarafı tanımak gerek.
Bir de 2 saat iş yaptıktan sonra enerjim uyuşmadı bırakıyorum diyemez birisi o konuda haklsınız.