Konu
Son haftalarda gördüğüm en garip şey
12-11-2022, 01:42:22
#4
HelloWorld
"Sadece çalıştığım süreleri kaydederim"
İyiymiş.
Saatlik çalışma sistemi tartışmaya çok açık.