Bir arkadaşım gümrükte sadece maillere ve telefonlara bakıyor cevaplıyor. Saatlik $55-60 ücret + her gemi bağlamasında da ödenen ücretin %2'sini komisyon olarak alıyor. Bence şaşırılacak bir durum yok. Ucuz iş gücü normal geldiği için insanlar emeğinin hakkını isteyenleri garipser olmuş.