HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Sadece çalıştığım süreleri kaydederim"
İyiymiş.

Saatlik çalışma sistemi tartışmaya çok açık.
Hayır ben onun için açmadım konuyu aslında burada yazan durum için açtım;