Fantastica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcı da müşteriyi seçebilir, enerjisi uyuşmazsa iş yapmayabilir.
+ Olarak saatlik olup sadece çalıştığı süreleri kaydediyorsa gayet etik ve iş ahlakı olan birisiymiş.

Çünkü iş 5 dakikada da bitebilir sizden çok cüzi ücret alır. size yüksek gelebilir ama profesyonel yazılımcılarla bu şekilde çalıştım.

kısa sürede biten işleri başkasına pazarlıkla yaptırmaya çalışsam muhtemelen daha pahalıya gelirdi.
Ben anlaşmayı sağlıyorum ücrette anlaşıyoruz ve ben ilanımı kapatıyorum diğer yazan yazılımcılara teşekkür ediyorum ve geri çeviriyorum bu arkadaşa iş veriyorum sonra bu arkadaş 2 saat sonra ya benim enerjim uymadı deyip bırakırsa ne olacak? Yazılımcı da bir zanaatkardır ustadır ona uygun hareket etmesi gerekir. Aynı zamanda ben de biliyorum saatlik çalışmanın ne kadar mantıklı olduğunu ancak burada açık açık yazmadım bu arkadaşın nasıl vasıfsız birisi olduğunu ah bir bilseniz mesajınızı silerdiniz. 49$ ne demek ya 49$ diyorsunuz 6 saat çalışsa asgari ücret alıyor ve bu arkadaş Türk zaten bir projenin sadece init edilmesi 6 7 saat sürer temel işlevleri 6 7 saat sürer 49$'dan bahsediyoruz. Bu arkadaş PHP yazıyor ve örneğin Upworkta +100 bin dolar civarı kazanç sağlamış PHP yazılımcıları ortalama 35$ - 50$ arası saatlik çalışıyor. Böyle birisi için 49$ ne demek