• 09-11-2022, 23:14:01
    #1
    Merhabalar herkese iyi akşamlar. Yeni telefon aldım 1 ay içinde Gürcistan gidip kayıt yaptırmak istiyorum. Sadece giriş çıkış yapmak vs yeterli mi daha önce yapan kişiler bilgi verebilir ise çok sevinirim
  • 09-11-2022, 23:14:35
    #2
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar herkese iyi akşamlar. Yeni telefon aldım 1 ay içinde Gürcistan gidip kayıt yaptırmak istiyorum. Sadece giriş çıkış yapmak vs yeterli mi daha önce yapan kişiler bilgi verebilir ise çok sevinirim
    Selamlar, 24'ünde gidiyorum dostum gel beraber gidelim Giriş çıkış yapman yeterli bizde iki arkadaş izmirden gideceğiz.
  • 09-11-2022, 23:15:38
    #3
    Kayıt için hat sahibi ile yurt dışına çıkan isim birebir olmalı, hat sana ait değilse kayıt yaptıramazsın buna dikkat et. Bende geçen ay hattı pederin üzerinden kendi üzerime geçirttim.
  • 09-11-2022, 23:16:36
    #4
    batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, 24'ünde gidiyorum dostum gel beraber gidelim Giriş çıkış yapman yeterli bizde iki arkadaş izmirden gideceğiz.
    Valla reis aslında çok iyi olurdu da ben 25 i falan gitmeyi düşünüyordum. Niye dersen aynı zamanda okuduğum için hafta sonuna denk getirmem lazım ki okul sekteye uğramasın
  • 09-11-2022, 23:17:27
    #5
    batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt için hat sahibi ile yurt dışına çıkan isim birebir olmalı, hat sana ait değilse kayıt yaptıramazsın buna dikkat et. Bende geçen ay hattı pederin üzerinden kendi üzerime geçirttim.
    Aynen benimde peder de ama o Isparta da ben ankara da nasıl yaparım bilmiyorum kara kara onu da düşünüyorum :/
  • 09-11-2022, 23:17:36
    #6
    24'ünde İzmir'den Trabzona gidiyorum. Trabzondan Rizeye arkadaşımın yanına geçip 25i 26'sı ve 27'si Gürcistanda olacağım.
  • 09-11-2022, 23:17:50
    #7
    Gir çık yeterli. (Yalnız girerken kimliklerinizle değil, pasaportunuzla gir/çık yaparsanız iyi olur)
    Gürcistan ile ilgili sadece şu bilgiyi vermek istiyorum. Gitmeden önce satın alacağınız yerde telefon olup olmamasına çok dikkat edin. Gürcistan'dan o kadar telefon alındı ki, kalmamış bile olabilir.

    Ayrıca taksicilere ve oradaki art niyetli insanlara dolandırılmayın. Türkçe'yi çok iyi bilenler, yardım edeceğini söyleyenler olacaktır. Dikkat edin yeterli. Dönüşte karayoluyla gelecek olan varsa şu anda Ordu'dayım, misafir etmek isterim.
  • 09-11-2022, 23:18:50
    #8
    yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen benimde peder de ama o Isparta da ben ankara da nasıl yaparım bilmiyorum kara kara onu da düşünüyorum :/
    Kendi adına SIMKART Çıkartıp onunla kayıt ettirebilirsin. Tabi böyle yaparsan 3 Sene boyunca telefon sadece o sım ile şebeke alacaktır. Diğer sim kartınıda yedek telefonda tutarsın. Eğer pederin yanına gitme şansın yoksa tabi.
  • 09-11-2022, 23:20:04
    #9
    böö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gir çık yeterli. (Yalnız girerken kimliklerinizle değil, pasaportunuzla gir/çık yaparsanız iyi olur)
    Gürcistan ile ilgili sadece şu bilgiyi vermek istiyorum. Gitmeden önce satın alacağınız yerde telefon olup olmamasına çok dikkat edin. Gürcistan'dan o kadar telefon alındı ki, kalmamış bile olabilir.

    Ayrıca taksicilere ve oradaki art niyetli insanlara dolandırılmayın. Türkçe'yi çok iyi bilenler, yardım edeceğini söyleyenler olacaktır. Dikkat edin yeterli. Dönüşte karayoluyla gelecek olan varsa şu anda Ordu'dayım, misafir etmek isterim.
    Üstad bende zaten cihaz var. Pasaport o zamana kadar gelirmi bilmiyorum geçen hafta başvurusunu yaptım. Eğer gelmezse ve kimlikle geçersem ne gibi eksisi olur?