Kayıt için hat sahibi ile yurt dışına çıkan isim birebir olmalı, hat sana ait değilse kayıt yaptıramazsın buna dikkat et. Bende geçen ay hattı pederin üzerinden kendi üzerime geçirttim.
Aynen benimde peder de ama o Isparta da ben ankara da nasıl yaparım bilmiyorum kara kara onu da düşünüyorum :/