batuhanfurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, 24'ünde gidiyorum dostum gel beraber gidelim Giriş çıkış yapman yeterli bizde iki arkadaş izmirden gideceğiz.
Valla reis aslında çok iyi olurdu da ben 25 i falan gitmeyi düşünüyordum. Niye dersen aynı zamanda okuduğum için hafta sonuna denk getirmem lazım ki okul sekteye uğramasın