yusok32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar herkese iyi akşamlar. Yeni telefon aldım 1 ay içinde Gürcistan gidip kayıt yaptırmak istiyorum. Sadece giriş çıkış yapmak vs yeterli mi daha önce yapan kişiler bilgi verebilir ise çok sevinirim
Selamlar, 24'ünde gidiyorum dostum gel beraber gidelim Giriş çıkış yapman yeterli bizde iki arkadaş izmirden gideceğiz.