Merhabalar herkese iyi akşamlar. Yeni telefon aldım 1 ay içinde Gürcistan gidip kayıt yaptırmak istiyorum. Sadece giriş çıkış yapmak vs yeterli mi daha önce yapan kişiler bilgi verebilir ise çok sevinirim