Aynen benimde peder de ama o Isparta da ben ankara da nasıl yaparım bilmiyorum kara kara onu da düşünüyorum :/
Kendi adına SIMKART Çıkartıp onunla kayıt ettirebilirsin. Tabi böyle yaparsan 3 Sene boyunca telefon sadece o sım ile şebeke alacaktır. Diğer sim kartınıda yedek telefonda tutarsın. Eğer pederin yanına gitme şansın yoksa tabi.