KayipKuzu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon kayıt için Batuma gittim
69
●5.978
- 06-11-2022, 21:50:46Hocam selamlar bende Cumartesi günü İstanbul'dan gideceğim. Benim niyetim Artvin'e yani Rize havalimanına inip oradan otobüsler ile geçmek. Bildiğim kadarıyla Artvin'e uçuş yok. Başka bir öneriniz olur mu bir de harç ücreti nedir? Anladığım kadarıyla sınıra kadar gidip harcı ödeyip geçiş yapıyoruz sonra da işimiz bitince geri dönüyoruz ve o sistemde görünüyor ekstra bir şey yapmayacağız değil mi? Gir çık yaptıktan sonra bunun sistemde görünmeme gibi bir durumu olabilir mi?hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2022, 21:53:48Hocam son bir soru daha sorayım izninle, telefonu birine aldırsam ben çıkmadan kayıt yapabiliyor muyum kimlikle e devletten?hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2022, 21:59:18harç ücreti 150 tl ister kapıda nakit ödüyorsunuz isterseniz Online ödüyorsunuz. Otobüsle hopaya kadar gidersiniz ordan da dolmuşla 15 dk da sınırda olursunuz. Giriş saati çıkış saati önemli değil giriş yapın ardından koşa koşa çıkış yapın farketmiyorademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2022, 22:15:12Hocam stok durumu nedir?
Kimliğiniz üzerine kayıt yaptırabiliyor musunuz? Malum Gürcistan pasaport istemediği için. - 07-11-2022, 00:46:08Evet hattım babamın üzerine kendi üzerime alıp kaydı yapıcam. haftasonları Türkler akın ediyor stokta kalmıyorLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2022, 00:46:38Android cihazlara imei atılıyor genelde gidenler iPhone kayıt için gidiyorAsilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2022, 00:52:02Hayırlı olsun hemşerimhankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

