hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tax free evet ülkeye giriş yaparken alıyorsun kimlikle giriş yaptım kimliğe kayıt yapabiliyorsun E devletten
Hocam son bir soru daha sorayım izninle, telefonu birine aldırsam ben çıkmadan kayıt yapabiliyor muyum kimlikle e devletten?