ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar bende Cumartesi günü İstanbul'dan gideceğim. Benim niyetim Artvin'e yani Rize havalimanına inip oradan otobüsler ile geçmek. Bildiğim kadarıyla Artvin'e uçuş yok. Başka bir öneriniz olur mu bir de harç ücreti nedir? Anladığım kadarıyla sınıra kadar gidip harcı ödeyip geçiş yapıyoruz sonra da işimiz bitince geri dönüyoruz ve o sistemde görünüyor ekstra bir şey yapmayacağız değil mi? Gir çık yaptıktan sonra bunun sistemde görünmeme gibi bir durumu olabilir mi?
harç ücreti 150 tl ister kapıda nakit ödüyorsunuz isterseniz Online ödüyorsunuz. Otobüsle hopaya kadar gidersiniz ordan da dolmuşla 15 dk da sınırda olursunuz. Giriş saati çıkış saati önemli değil giriş yapın ardından koşa koşa çıkış yapın farketmiyor