• 06-11-2022, 21:25:59
    #19
    KayipKuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selam,
    Telefonu Gürcistan'a aldıktan sonra Türkiye de kullanacağınız için vergi iadesi almanız lazımdı, bunu yaptınız mı?

    Bir de pasaportsuz çıkış yaptıysanız e devletten nasıl kayıt yaptıracaksanız, pasaportsuz kayıt oluyor mu?
    tax free evet ülkeye giriş yaparken alıyorsun kimlikle giriş yaptım kimliğe kayıt yapabiliyorsun E devletten
  • 06-11-2022, 21:50:46
    #20
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar konuyu sadece gitmeyi düşünüpte nasıl bir yol izleneceğini bilmeyenler için yazmak istedim 7 saatlik yol geldim hopada indim halkbankasının hemen önünde sınıra giden dolmuşlar var 20 tl verip 20 dakikada orada oluyorsunuz isterseniz harç pulunu Online ödeyin isterseniz nakit ödeyin (kapıda kart geçmiyor) ardından gürcü tarafında bir dal si*ara içip Türkiye tarafına geri döndüm az ilerde Rize’ye ve Trabzon’a direkt otobüs kalkıyor ben tekrardan Hopa dolmuşuna bindim..

    14 pro 128 gb - vergiyi de düşünce kayıt ücretiyle beraber 26.680 TL


    Duty freeden 1€ a 4 lü kırmızı tuborg alabilirsiniz ya da 15€ a karton sigara size kalmış. (100lük jack daniels 20€

    + %13 tax free var kapıda duty freeden geri alıyorsunuz ama tabiri caizse orada köpek gibi sıra var

    Hocam selamlar bende Cumartesi günü İstanbul'dan gideceğim. Benim niyetim Artvin'e yani Rize havalimanına inip oradan otobüsler ile geçmek. Bildiğim kadarıyla Artvin'e uçuş yok. Başka bir öneriniz olur mu bir de harç ücreti nedir? Anladığım kadarıyla sınıra kadar gidip harcı ödeyip geçiş yapıyoruz sonra da işimiz bitince geri dönüyoruz ve o sistemde görünüyor ekstra bir şey yapmayacağız değil mi? Gir çık yaptıktan sonra bunun sistemde görünmeme gibi bir durumu olabilir mi?
  • 06-11-2022, 21:53:48
    #21
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tax free evet ülkeye giriş yaparken alıyorsun kimlikle giriş yaptım kimliğe kayıt yapabiliyorsun E devletten
    Hocam son bir soru daha sorayım izninle, telefonu birine aldırsam ben çıkmadan kayıt yapabiliyor muyum kimlikle e devletten?
  • 06-11-2022, 21:59:18
    #22
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam selamlar bende Cumartesi günü İstanbul'dan gideceğim. Benim niyetim Artvin'e yani Rize havalimanına inip oradan otobüsler ile geçmek. Bildiğim kadarıyla Artvin'e uçuş yok. Başka bir öneriniz olur mu bir de harç ücreti nedir? Anladığım kadarıyla sınıra kadar gidip harcı ödeyip geçiş yapıyoruz sonra da işimiz bitince geri dönüyoruz ve o sistemde görünüyor ekstra bir şey yapmayacağız değil mi? Gir çık yaptıktan sonra bunun sistemde görünmeme gibi bir durumu olabilir mi?
    harç ücreti 150 tl ister kapıda nakit ödüyorsunuz isterseniz Online ödüyorsunuz. Otobüsle hopaya kadar gidersiniz ordan da dolmuşla 15 dk da sınırda olursunuz. Giriş saati çıkış saati önemli değil giriş yapın ardından koşa koşa çıkış yapın farketmiyor
  • 06-11-2022, 22:15:12
    #23
    Hocam stok durumu nedir?

    Kimliğiniz üzerine kayıt yaptırabiliyor musunuz? Malum Gürcistan pasaport istemediği için.
  • 07-11-2022, 00:24:12
    #24
    Neden sadece iphone değerlendiriyorsunuz?
    Diğer telefonlar pahalı mı? Xiaomi yada oneplus falan
  • 07-11-2022, 00:46:08
    #25
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam stok durumu nedir?

    Kimliğiniz üzerine kayıt yaptırabiliyor musunuz? Malum Gürcistan pasaport istemediği için.
    Evet hattım babamın üzerine kendi üzerime alıp kaydı yapıcam. haftasonları Türkler akın ediyor stokta kalmıyor
  • 07-11-2022, 00:46:38
    #26
    Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden sadece iphone değerlendiriyorsunuz?
    Diğer telefonlar pahalı mı? Xiaomi yada oneplus falan
    Android cihazlara imei atılıyor genelde gidenler iPhone kayıt için gidiyor
  • 07-11-2022, 00:52:02
    #27
    hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar konuyu sadece gitmeyi düşünüpte nasıl bir yol izleneceğini bilmeyenler için yazmak istedim 7 saatlik yol geldim hopada indim halkbankasının hemen önünde sınıra giden dolmuşlar var 20 tl verip 20 dakikada orada oluyorsunuz isterseniz harç pulunu Online ödeyin isterseniz nakit ödeyin (kapıda kart geçmiyor) ardından gürcü tarafında bir dal si*ara içip Türkiye tarafına geri döndüm az ilerde Rize’ye ve Trabzon’a direkt otobüs kalkıyor ben tekrardan Hopa dolmuşuna bindim..

    14 pro 128 gb - vergiyi de düşünce kayıt ücretiyle beraber 26.680 TL


    Duty freeden 1€ a 4 lü kırmızı tuborg alabilirsiniz ya da 15€ a karton sigara size kalmış. (100lük jack daniels 20€

    + %13 tax free var kapıda duty freeden geri alıyorsunuz ama tabiri caizse orada köpek gibi sıra var

    Hayırlı olsun hemşerim