KayipKuzu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selam,
Telefonu Gürcistan'a aldıktan sonra Türkiye de kullanacağınız için vergi iadesi almanız lazımdı, bunu yaptınız mı?

Bir de pasaportsuz çıkış yaptıysanız e devletten nasıl kayıt yaptıracaksanız, pasaportsuz kayıt oluyor mu?
tax free evet ülkeye giriş yaparken alıyorsun kimlikle giriş yaptım kimliğe kayıt yapabiliyorsun E devletten