Asilzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden sadece iphone değerlendiriyorsunuz?
Diğer telefonlar pahalı mı? Xiaomi yada oneplus falan
Android cihazlara imei atılıyor genelde gidenler iPhone kayıt için gidiyor