hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar konuyu sadece gitmeyi düşünüpte nasıl bir yol izleneceğini bilmeyenler için yazmak istedim 7 saatlik yol geldim hopada indim halkbankasının hemen önünde sınıra giden dolmuşlar var 20 tl verip 20 dakikada orada oluyorsunuz isterseniz harç pulunu Online ödeyin isterseniz nakit ödeyin (kapıda kart geçmiyor) ardından gürcü tarafında bir dal si*ara içip Türkiye tarafına geri döndüm az ilerde Rize’ye ve Trabzon’a direkt otobüs kalkıyor ben tekrardan Hopa dolmuşuna bindim..

14 pro 128 gb - vergiyi de düşünce kayıt ücretiyle beraber 26.680 TL


Duty freeden 1€ a 4 lü kırmızı tuborg alabilirsiniz ya da 15€ a karton sigara size kalmış. (100lük jack daniels 20€

+ %13 tax free var kapıda duty freeden geri alıyorsunuz ama tabiri caizse orada köpek gibi sıra var

Hayırlı olsun hemşerim