• 30-10-2022, 20:25:26
    #28
    Hayırlı tezkereler
  • 30-10-2022, 20:26:04
    #29
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı tezkereler
    Teşekkür ederim hocam
  • 30-10-2022, 21:58:23
    #30
    Kurumsal PLUS
    Hayırlı teskereler.
  • 30-10-2022, 21:58:53
    #31
    crazykanka61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 30-10-2022, 22:15:56
    #32
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 10 kasımdan sonra Sivas/Merkez'de askerim.

    Kimde hakkım varsa helal olsun kimin bende varsa da helal ederseniz inşallah. Nasip olursa 6 ay sonra görüşürüz.

    Gideceğim yer hakkında fikri olan varsa da yorumlarda yoluma ışık tutarlarsa müteşekkir olurum. Kendinize iyi bakın tekrardan.
    Kardeşim sivas genelde hudut bölgesine atıyor acemi birliğinde bende sivastaydım 173 kişilik bölükten 165 kişi huduta gitti
  • 30-10-2022, 22:17:03
    #33
    karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sivas genelde hudut bölgesine atıyor acemi birliğinde bende sivastaydım 173 kişilik bölükten 165 kişi huduta gitti
    Hayırlısı olsun hocam ne diyelim.
  • 30-10-2022, 22:19:00
    #34
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun hocam ne diyelim.
    Aynen öyle hocam sivas çok soğuk olur ama bitirdikten sonra ne güzel günlerdi dersiniz üstünüzü askeriyeye girerken sıkı giyinin bende geçen sene aralıkta teslim olmuştum keşke daha fazla kıyafet giyseydim dedim
  • 30-10-2022, 22:19:55
    #35
    karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle hocam sivas çok soğuk olur ama bitirdikten sonra ne güzel günlerdi dersiniz üstünüzü askeriyeye girerken sıkı giyinin bende geçen sene aralıkta teslim olmuştum keşke daha fazla kıyafet giyseydim dedim
    Eheheh giderke n öyle yapcam hocam 2 tane içlik giycem
  • 30-10-2022, 22:41:38
    #36
    6 ay askere gidiyorsun be hocam bu kadar tereddüt etme. biz 15 ay yaptık üstelik 14 ay usta birliği kastık sen düşün artık.