Askere gidiyorum hakkınızı helal edin. :)
46
●1.300
- 30-10-2022, 20:26:04Teşekkür ederim hocamroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 21:58:53Teşekkür ederim hocam.crazykanka61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 22:15:56Kardeşim sivas genelde hudut bölgesine atıyor acemi birliğinde bende sivastaydım 173 kişilik bölükten 165 kişi huduta gittiOnur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 22:17:03Hayırlısı olsun hocam ne diyelim.karakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 22:19:00Aynen öyle hocam sivas çok soğuk olur ama bitirdikten sonra ne güzel günlerdi dersinizOnur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstünüzü askeriyeye girerken sıkı giyinin bende geçen sene aralıkta teslim olmuştum keşke daha fazla kıyafet giyseydim dedim
- 30-10-2022, 22:19:55Eheheh giderke n öyle yapcam hocam 2 tane içlik giycemkarakilic288 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle