Sivas a geçip ordan tokat a gittim. 2018 de. Soğuk çok soğuk . Tokat fena değildi Sivas da öyle arkadaşım orda yaptı acemiliği. Kimseye para verme gelmez.
Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Acemi birliğimi sivasta yaptım. yaklaşık 2 ay =) Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler
Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Askerliğimi 1 ay önce yaptım. Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler
Sağolun hocam ne güzel bitirmişsiniz. Askerde istesinler bilgisayarı yeniden keşfederim.