Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam ne güzel bitirmişsiniz. Askerde istesinler bilgisayarı yeniden keşfederim.
Bu arada acemiliğimi sivasta yaptım sorunuz olursa özelden yazabilirsiniz.