Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Askerliğimi 1 ay önce yaptım. Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler
Sağolun hocam ne güzel bitirmişsiniz. Askerde istesinler bilgisayarı yeniden keşfederim.