Hwarang adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sivas a geçip ordan tokat a gittim. 2018 de. Soğuk çok soğuk . Tokat fena değildi Sivas da öyle arkadaşım orda yaptı acemiliği. Kimseye para verme gelmez.
Bol bol içlik alırım
emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler.

Teşekkür ederim hocam