Konu
Askere gidiyorum hakkınızı helal edin. :)
30-10-2022, 17:50:42
#19
Onur_Ozturk
Hwarang adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sivas a geçip ordan tokat a gittim. 2018 de. Soğuk çok soğuk . Tokat fena değildi Sivas da öyle arkadaşım orda yaptı acemiliği. Kimseye para verme gelmez.
Bol bol içlik alırım
emirdrlx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler.
Teşekkür ederim hocam