Şimdiden hayırlı teskereler bende 1 ay önce geldim askerden. Acemi birliğimi sivasta yaptım. yaklaşık 2 ay =) Hudutlara gönderileceksiniz bilgisayarla aranız iyiyse yazıcı olmaya bakın yoksa 12 saat nöbet sizi bekler