Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 10 kasımdan sonra Sivas/Merkez'de askerim.

Kimde hakkım varsa helal olsun kimin bende varsa da helal ederseniz inşallah. Nasip olursa 6 ay sonra görüşürüz.

Gideceğim yer hakkında fikri olan varsa da yorumlarda yoluma ışık tutarlarsa müteşekkir olurum. Kendinize iyi bakın tekrardan.
Kardeşim sivas genelde hudut bölgesine atıyor acemi birliğinde bende sivastaydım 173 kişilik bölükten 165 kişi huduta gitti