Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlısı olsun hocam ne diyelim.
Aynen öyle hocam sivas çok soğuk olur ama bitirdikten sonra ne güzel günlerdi dersiniz üstünüzü askeriyeye girerken sıkı giyinin bende geçen sene aralıkta teslim olmuştum keşke daha fazla kıyafet giyseydim dedim